ח"כ יוגב תוקף: "המפכ"ל דנינו צריך להתפטר"

גואל וקענין 1 Comment on ח"כ יוגב תוקף: "המפכ"ל דנינו צריך להתפטר"
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תגובות רבות נאמרו על הפפגנה האלימה אמש של העדה האתיופית, הן בהאשמות על אלימות המשטרה והן בהאשמת המפגינים. ח"כ  מוטי יוגב הגיב ואמר כי "מפכ"ל שבמדיניותו הכיל את הטרור במזרח ירושלים ובהר הבית אבל את יוצאי העדה האתיופית מאכיל ברימוני הלם צריך להתפטר", לדבריו, את משטרת ישראל צריך לנער ולהביא אותה לתקופה שאחרי דנינו".

יוגב סיפר כי "מזה למעלה מחצי שנה שהתרעתי בפני גורמי משטרה בכירים על האלימות שנוקטים שוטרים כנגד צעירים יהודים יוצא אתיופיה וביקשתי מראש אגף המבצעים של משטרת ישראל שיבצעו השתלמויות בכל דרגי הפיקוד והמשטרה על יחסם לצעירים יוצאי העדה האתיופית".

"אתגרים גדולים עומדים בפני יורשו של המפכ"ל הנוכחי שאת הטרור הפלסטיני רצה להכיל ולמול כאב של אחינו בני העדה האתיופית הוא מפעיל רימוני הלם ואלימות".

"אתגר של להשיב את משטרת ישראל כמשרתת את הביטחון, החוק והסדר של עם ישראל ומהווה דוגמה אישית לכל אלה".

"יחד עם גינוי כל אלימות אני מבקש לחזק את ידי העדה האתיופית ומקווה שנצליח, יחד עם מפקדי המשטרה לבנות אמון מחודש במשטרה גם מצד יוצאי העדה האתיופי", אמר ח"כ יוגב.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שטויות במיץ עגבניות, הייתה אלימות בהפגנה זו התוצאה, בכל מקום שהייתה הפגנה אלימה, גם אצל החילונים המשטרה השתמשה בכח, זו מדניות המשטרה וזה מה שקרה גם פה, כשחרדים עשו הפגנות רבות ללא שמץ אלימות והפרת סדר ובאישור המשטרה לא הייתה אלימות מצד המשטרה, מה הקשר לפטר את דנינו.